Dagen D. Hemresa.

Efter många äventyr fram och tillbaka med flygbolag, en del frustrerade skrik, många svordomar, och nattliga chattar med sofia har vi nu äntligen lyckats boka vår thailandsresa.

Dödsstöten kom inatt kl 1 när jag äntligen bokat och betalat, och Sofia får reda på att hennes resa inte kan hittas i systemet. Hon ringer mig i panik och vi försöker lösa det hela. I 22 underbara minuter pratar jag med min syster, men priset för det var högt. 350 kr närmare bestämt! Oj voj.

Tillslut, efter mycket kompromissande och filulurande lyckades vi.
Resan är bokad och betald. Ingen återvändo. Vilket betyder att jag även bokat min resa hem till Sverige.

Den 15 juni kl 14.55 landar jag åter i Göteborg.
De som vill kan ju komma dit, jag garanterar gråtkalas.

längtan, skräck, glädje, sorg, kramar, avsked, kärlek, återförening.

Kommentarer
Postat av: joel

hehe, nästan :) aaw, min hanna åker ;(

2008-01-31 @ 00:42:34
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

hehe ;) puss

2008-01-31 @ 04:32:36
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0