Äntligen - Puberteten!

Varför skulle jag annars vakna upp med ansiktet fullt av finnar? Jag vägrar bestämt erkänna klimakteriet så då är det antagligen en mycket försenad pubertet.

Vid närmare eftertanke så svettas jag en del del också. Det liksom förföljer mig, ute som inne. Tänkte först att det berodde på solen eller det australiensiska klimatet, men nu förstår jag att det är pubertala hormonsvängningar.

Skulle också förklara mitt stundtals häftiga humör. Joel påstår att det är en del av charmen med mig, men nu vet jag bättre. Det går över när puberteten tar slut. Puh! Då kan jag vara väldigt normal och beige i resten av mitt liv sedan.

haha.

Skämt åsido. Varifrån kommer alla finnar???
Trodde sånt skulle vara över vid detta laget., men icke. De frodas bättre än maskrosor i trädgården.

Antar att det skulle kunna vara mer smog och avgaser i luften här. Kanske. Eller så slarvar jag med ansiktsrengöringen. I vilket fall har mitt ansiktsskrubbande just nått nya höjder så jag inte vill se ut som ett lingonsnår i fejan. Jag gör det så där riktigt ordentligt, som det blir efter uppehåll. Som när man börjar träna varje dag efter 3 månaders uppehåll, som för att gottgöra det.

Mitt ansikte kommer antagligen hata mig.
Nåväl.
Ni slipper i alla fall se skiten. Tack och lov för Photoshop!

Kommentarer
Postat av: t0tta

BTW.. Har ni tänkt på att var gång ni nämns i min blogg, så är ni länkade? Länkar ju namnet i sig.. Vet att du blir glad av att bli länkad, så jag ville bara poängtera att du har blivit det ett antal ggr i min blogg *S*

2008-01-25 @ 14:02:38
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0