Tågresan

Wow vilken natt. Jag trodde aldrig att jag skulle överleva den 13 timmar långa tågresan men se här är jag! Livs levande och om jag ska vara helt ärlig, i ganska bra skick ;)


Det var mycket tid att slå ihjäl men med tusen tidningar, mat och trevligt sällskap gick det ganska bra. Kl nio släcktes helt plötsligt alla lampor och det var officiellt sovdags.


Jag hade lite svårt att somna. Gnisslande vagnar, snarkande medpassagerare och krig med tåsvampsfyllot om var han egentligen fick lägga sina fötter fick mig tillslut att smyga bort till en annan plats där jag somnade så småningom.


Det är i sådana stunder jag är så glad att jag är kort! Kunde ju kura ihop mig och ligga tvärs över säterna, joel hade det värre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0