Stackars mig

"Oajajajaja."

"oooooojjj ajajaj stackars mig"

"Uh huh huuuu"

Så låter det hemma hos oss just nu. Jag går runt och ojar mig för min stackars arm.
Vad är det som har hänt? kanske ni undrar.
Vaccinationen har hänt.

Doktorn och syster var jätteduktiga, lugnade ned mig till den grad att de lyckades ta alla sprutor i en arm innan jag märkte något! Det gjorde faktiskt inte alls ont, just då. Nu har dock hela armen svullnat upp och förlorat allt rörlighet. Men det som sved allra mest var priset: 435 dollar.. aoouch!!

Fast å andra sidan är jag nu skyddad mot:

  • Boostrix
  • DTPa
  • Hepatit A
  • Typhoid
  • Cholera
  • Polio
  • Meningitits
Vet inte riktigt vad allt det där betyder men det låter bra.

Kommentarer
Postat av: saran

cred till dig. sprutor är djävulens påkomst.

2008-02-28 @ 14:01:09
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0