So you think you can dance??

Idag var en riktig TV dag. En som jag faktiskt gått och sett fram emot.

"jippie, snart är det söndag"

Knas jag vet. Men idag hade både biggest loser samt so you think you can dance premiär. Australienska versioner förstås. Båda är hyllningar till vad man kan uppnå med lite vilja, och vad sann livsglädje egentligen går ut på.



Jag kollar på det och blir riktigt riktigt glad.
Sedan kom Billy Elliot och jag blev riktigt rörd.
Ville krama om min pappa efter att ha sett den.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Billy Elliot är också super. Drömma måste man ju göra. Och han är bra på det. Den är stark, den filmen.

Ja, jag sticker ju till Spanien på fredag, så man kanske ska boka upp hela torsdagskvällen? :) Det gäller ju då att göra alltihop så grundligt att man kan känna sig fresh efter planet med. :) We'll see.

2008-02-03 @ 14:11:05
URL: http://www.gottisbarn.blogg.se
Postat av: Natalie och Ida

Fin blogg du har :)

2008-02-03 @ 15:43:27
URL: http://natalida.blogg.se
Postat av: Mandiz

Ja, dom tv programmen är verkligen bra!

2008-02-03 @ 17:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0