Se hit!!! Tävling!!

Det finns vissa saker jag verkligen fräser över. Vissa saker får mig att se rött.

Här är en lista på fiffiga saker att göra om du vill få mig arg
  • Påpeka hur äckligt det är med homoäktenskap
  • Klappa mig på magen och fråga om jag är gravid
  • Skriv en kommentar som lyder: "Hej.. kolla in min tävling!!"
Sluta göra reklam för era tävlingar. Jag bryr mig inte. Ingen bryr sig. Om jag går in på din sida och inte tävlar så är det  för att jag inte vill. Det är inte reklam att skrika "Se Mig!!" tills rösten spricker. Det är tragiskt.

Igår fick jag kommentaren:

"Du har chansen att vinna en design i min blogg!
Var gärna med & tävla!"


Va faaan liksom. Jag hatar tävlingar, och nu kommer nån liten unge och kritiserar min bloggdesign. Jag läser ju Grafisk Design för sjutton. Mitt svar:

"Jag vill inte vara med i din dumma tävling.
Min bloggdesign är jättefin,
eller har du kanske nåt problem med den?
Nej just det, lämna mig ifred. Bajsunge."

Moget? Javisst!

Kommentarer
Postat av: Scream and Shout

Hahah! Så farligt är det inte, faktiskt. Och jag tror jag får slå ett slag för hög-smärttröskel-alternativet. Att bli piskad likt en åsna är nog inte mitt största intresse ;D

Ne, sant. Fast den kändes så beige och tråkig den också. Lite färg måste jag ha åtminståne.

HAHAHHAH! Klockrent svar. Såna atentionwhores som bara skriker ut som sina tävlingar är förjävliga. Men det finns tyvärr dem som är snäppet värre, och bara skriver "läs min blogg!"... liksom, NEJ!
Eftersom att man är nyfiken på vad det är för idiot, så måste man ju dock kolla i alla fall, och det är då man upptäcker att det är en modeblogg. Hur många anti-modeblogg-inlägg behöver jag skriva innan dem fattar?! :(

Förövrigt, utan att kritisera din bloggdesign, eftersom att den förvalda stilmallen är så himla fin, så kan jag meddela att jag får världens jävla ideer till din blogg. Till mig hade jag nada shit. Jag sitter hemma i tråkiga sverige. Men du, värsta crocodile-dundee i australien och grejer :D

2008-02-25 @ 01:02:04
URL: http://screamandshout.blogg.se
Postat av: Scream and Shout

Förlåt för den äckligt långa kommentaren ;D

2008-02-25 @ 01:02:27
URL: http://screamandshout.blogg.se
Postat av: t0tta

Hahahahahahahahaha, Lotta är väl bra.. Hahahahaha
Fast Hanna är nog finare ändå ;-)

Kan bara hålla med.. Jag går aldrig ens in till dem med tävlingar och skit *vägrar*

2008-02-25 @ 06:18:18
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0