Sällskap med Desperata Hemmafruar

Har på något sätt lyckats låna med mig hela säsong 3 av Desperate Housewives på DVD. Mannen i Videoaffären log så fint och meddelade att jag sparade 13 dollar om jag lånade dem alla på en gång, så det är klart jag följer hans råd!
Inte snål - ekonomisk. Så det så!

Någonstans längs den såpaliknande storyn hamnade jag på villovägar och slutade sonika följa Housewives hemme i Svergie. Det är med stor glädje jag återupptar mitt tidigare arbete.

Två kvällar på raken har jag nu kurat ihop mig i en av våra soffor för att fnissa och bedrövas av karaktärernas misstag. Joel har jag bänkat framför datorn så mitt enda sällskap är filten och en hopp hett te. Med en gnutta citron, förståss.

Sedan mal jag fem avsnitt på raken, med undantag kisspaus. Märker inte världen som snurrar utan går helt upp i min egen lilla värld och jag bara älskar det! Det var så länge sedan jag stannade uppe och kollade på tv, och ännu längre sedan jag gjorde det ensam. Det är befriande, det är en underskattad glädje. Nu hser jag fram emot ett liknande marathon imorgon med den sista DVDn.

Tills dess, buenos noches amigos.
Nu ska jag sova så skönt. Och länge.

Kommentarer
Postat av: t0tta

Hehe, tackar.. Ja, visst är hon söt... Trots sitt arv *ASG*

2008-02-09 @ 17:13:31
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: t0tta

HAHAHAHAHAHAHAHA, det är bra när man kan höra på dem vad de pysslar med =)

Ja, det kanske man skulle göra.. Ta med sig en drink till det lokala solariet *S*

2008-02-09 @ 18:13:41
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0