Framtidslistan

Hej alla glada.

Jag får ibland ryck och blir sådär jätteglad över min frihet. För just nu är jag fri, jag har kommit in i en fas i mitt liv då jag kan göra precis vad jag vill, när jag vill, hur jag vill.

Blotta tanken på alla denna frihet är rent berusande. Jag bubblar av livsglädje.
*Blubb bubb blubbel*

Jag har så många drömmar och mål i mitt liv, det är underbart. Jag kommer aldrig vara uttråkad. För att få lite struktur på det, och kanske inspirera någon, kommer här en liten lista:

  • Plugga mer Fotografi
  • Lära mig mer om att lägga upp hemsidor
  • Åka till Kina (helst i februari)
  • Roadtrip genom Sverige
  • Starta eget Cafe
  • wwoofa (world wide organisation of organic farms)
  • Vara hemmafru åt nära och kära
  • Åka till Thailand med min älsklingsSnof
  • Cykelsemestra Gotland
  • Säsongsjobba i Idre
Detta är en lista med saker jag ska göra. Självklart har jag en lista med galna upptåg och vilda idéer, men den tar vi en annan dag. Saker markerade med fet stil hade jag tänkt få till under 2008!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0