Bilder

Min kära kamera och jag har bråkat lite de senaste dagarna. Just som jag håll på att fota som bäst bestämde den sig för att lägga av och skylla på något så mesigt som urladdade batterier. Va?! Har ni hört på maken? Dessutom jävlas kameras extra mycket med mig genom att lägga lite damm på linsen, inuti kamerahuset!!

Därför har kameran fått sitta i skamvrån sedan vi kom hem.

Ledsen över att jag inte kunde ta fler bilder på den underbara stranden lägger jag i alla fall upp två som vi hann med. Dessa är tagna under första dagen, under vår extremt romantiska promenad på stranden.


image127



image128

Vi leker leken hitta luddet.
Vem kan se den fula dammtussen som satt sig på linshelvetet?

Kommentarer
Postat av: t0tta

Hola Loppan ;)

Hmm.. Damm? *letar* Njäe.. Där? *pekar*

Mm, körde hem till B, knyckte en STOOOOR kram och sen våldförde jag mig på hans säng, med dubbla täcken. Vaknade flera ggr av kramp i foten.. Skitskumt... Och nu är jag vaken, med huvudvärk. Har satt på kaffe, får hoppas det hjälper.

2008-02-25 @ 17:18:48
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: Sandra

fin bild på dig i havet.

2008-02-25 @ 17:38:13
URL: http://shoppa92.webblogg.se
Postat av: Nohadra

svar: neejj, tyvärr. Önska det var så :O.. det beror på vilken tävling. Och ibland får vi faktiskt kolla vad vi vill simma, men då måste det finnas i tävlingen såklart. Nästan som plockgodis, du får välja vad du vill plocka, men endast det som finns:P

2008-02-25 @ 23:37:20
URL: http://nohadras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0