Backpacker livet

Idag har varit så soft. Dagen började med att jag ställde klockan på 7 Sydneytid, och det dröjde hela 2 timmar innan vi kom på att det betyder 6 Brisbane tid. Helt galet, vi går upp kl 6 på en lördag. Vi fick gott om tid i alla fall och jag hann med ett mycket efterlängtat samtal med Syrran.

Vad jag egentligen tänkte skriva om var hur mycket jag gillar vårt nya hostel också. Återigen ett finfint rum med AC (tack gode gud), utanför en stor pool, stort kök och hör och häpna - gratis internet. För endast 200 kr/skalle. Me likeee.

Personalen här är fantastisk. Imorgon sticker vi innan receptionen öppnar, men de fixade utceckningen ändå. Utöver detta erbjuds BBQ för 4 dollar samt en extra laddare till min mobil eftersom jag glömde min hemma! =D Backpackerlivet i Australien är så överlägset.

Kommentarer
Postat av: Nohadra

svar; jaa, jag ääälskar simningen, alltså det är väldigt jobbigt när man kommit upp till en viss "tränar nivå", men man vänjer sig:P
ha en bra helg!!

2008-02-23 @ 12:10:01
URL: http://nohadras.blogg.se
Postat av: Åsa

Du har chansen att vinna en design i min blogg!
Var gärna med & tävla!

2008-02-23 @ 12:11:39
URL: http://asanordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0