En studie i moget beteende

Har just varit med om min märkligaste flytt någonsin.
Efter incidenten med datorn, då två tangenter från min bärbara mac med våld hade avlägsnats, kände jag ett trängande behov att rymma. Snarast.

Ringer ett par samtal och lyckas ragga till mig både en bil och tidig inflytt hos Amanda och Edvard. Kommer hem från jobbet, slår någon sorts rekord i packning med överljudshastighet och lämnar lägenheten. Väskorna är så överfulla att jag lämnar ett spår med begagnade strumpor.

Väl ute på gatan hör jag ett märkligt ljud, tittar upp och ser en suddig skepnad närma sig. Det kraschlandar vid mina fötter och jag kan muntert konstatera att det är ett rått ägg. Låt mig upprepa: samma sekund jag flyttar ut, kastar någon ett rått ägg på mig.

Amir hävdar återigen sin oskuld.
Jag tvivlar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej men fy fan! Vad har killen för problem?!? Och att på allvar ha sönder andras saker (dyra saker till och med!), killen borde ju skjutas! Om du vill kan jag ägna resten av min mammaledighet åt att hitta lämplig yrkesmördare?



Och så måste jag ju fråga hur 17 ett flygande ägg låter? :)

2008-12-10 @ 20:42:45
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: annika

ookej..det lät ju inte så normalt.

Vilken bitter jävel =/

2008-12-10 @ 22:26:36
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/
Postat av: Jenny

så jävla sjuk :@

2008-12-11 @ 20:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0