BraDagBra

Idag är en bra dag.
Idag...
  • Vaknade jag bredvid Erik
  • Åt jag bullar till frukost
  • Har jag jobbat klart mitt 19 dagars-pass
  • Bär det av mot Svea Rike för 2 veckos julledighet
  • Fick jag SMS från Yvette och Alicia
  • Skrattade jag mycket
  • Hörde gymkillen av sig
  • Fick jag erbjudande om en gratis pole dance stång - DeLuxe - mot att jag gör en hemsida åt dem. Vet faktiskt inte vad jag är mest glad över, att de litar så på mina designkunskaper eller att jag faktiskt kommer få dansa hemma!

Kommentarer
Postat av: Anna

AAAAAAH fyfan vilken jefla lyx att få en gratis poledancing stång! Seriöst bästa julklappen ever! Gissa hur avis jag blev nu :) Skönt att åka hem till Sveariket för julfirande. Jag ska få uppleva det på norska på riktigt för första gången. Undra hur många kilo jag kommer gå ner :P

2008-12-19 @ 20:22:12
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0