Att dela systerligt och broderligt

Sitter hemma hos min kära mor och är sådär lite allmänt slö. Sådär som man blir efter 8 timmar i bilen och en resa tur och retur till Oslo. Märkligt hur trött man blir av att sitta stilla och göra ingenting!

Efter den ansträngande bilresan vann latheten på alla nivåer; middagen byttes ut mot pizza och skrov, träningen blev en slapp kväll framför datorn. Enda problemet är att det var min kära broders plan också. Och vi brottas med största I-landsproblemet på denna sidan jorden:
Bara En (Ett, Uno, One) Internetsladd.


Vilket inte hindrar oss, givetvis. Vi delar så som bara syskon kan. Jag laddar en sida, rycker ut sladden, ger den till broder och läser texten under tiden han laddar sin sida. Så rycker han ut sladden, ger tillbaka den och kollar på sin youtube film när jag laddar min sida. Och så håller vi på, hela kvällen. Ibland fnissar vi lite, över hur dumt det är. Men så fortsätter vi och jag tycker faktiskt det går himla bra. Det är nästan så att jag skulle kalla det.. lite mysigt.

Nu ska jag sno sladden så jag får publicerat inlägget.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha!

Du ska snart få se lilla gothFrida, ska hem till mamma imorgon och ska försöka "fota av" lite gamla foton.

2008-12-29 @ 21:07:29
URL: http://trasi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0