Sysslolöshet och stress

Sitter här på jobbet och känner mig riktigt stressad. Jag vet att jag har massor att göra, viktiga saker dessutom. Jag vågar knappt lämna datorn ifall någon tok-viktigt mail dimper ned.

Hjärtat slår lite fortare och andningen är oregelbunden. Jag känner pulsen gå upp, svetten bryter ut.
Jajemen, stressen ökar.

Det enda problemet är; jag har glömt vad det är jag ska göra. Vad är det som är så viktigt? Vad kan stressa upp mig så för att sedan totalt försvinna likt en fis i rymden. Just nu sitter jag och gör absolut ingenting, när jag borde vara upptagen.

Jag är ganska säker på att det är en mycket ansvarsfull grej jag skulle ha ordnat, helst tills igår.

Kommentarer
Postat av: t0tta

Fan va jobbigt... *skickar lite störande tankevågor, så du blir distraherad och kommer på det*

2008-08-04 @ 10:26:19
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: Frida

Ajaj, skickar en mental bild på mig själv i blöt vit skjorta av samma anledning som t0tta.

2008-08-04 @ 11:59:29
URL: http://trasi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0