Storstad

Sydney.
5 Miljoner invånare. Det är mer än halva Sverige.


5 000 000 glada nissar, bra klimat, trevliga australiensare.
Bara jag som tänker att nattlivet måste vara ganska häftigt?
Fel.

Vi rännde runt som små möss i jakt på en resaurang som faktiskt hade öppet idag. Jag menar, det är ju bara söndag. Men icke. Fyra restauranger hann vi knacka på hos och inse att de faktiskt är stängda, innan trogna gamla Oscar's tog hand om oss.

Där satt vi, tittade varandra djupt i ögonen och tänkte:
"40 månader. Helt jävla otroligt. Har vi verkligen varit ihop i 40 månader?"


image227


så kan det gå! Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: scream and shout

40månder? Det är helt jävla crazy! Jag blir fan urled på folk efter 40dagar, om ens det. Ibland krävs det bara 40minuter, eller till och med kanske sekunder för att jag ska spy på dem ;D

Jag slänger upp en bild på piercingen som aldrig gick igenom! :D

Förövrigt så tycker jag att det är kanoners. Fan så fulla vi skall vara! Fullast i stan - hela dan! ;D

2008-04-27 @ 15:06:04
URL: http://screamandshout.blogg.se
Postat av: ullisen

grattis till jubiléet! 40 månader är imponerande lääänge. i eran ålder ;)

PoK!

2008-04-27 @ 19:37:17
URL: http://akirllu.blogg.se
Postat av: lyssie

jag e bara förbannad på mina "vänner" i karlstad, nu när jag hoppat av lärarutbildningen så har det blivit = alyssa finns inte mer. det gör mig förbannad! sen ifredags skulle ja ut med ett gäng men tjejen som bjöd med mig svarade inte på mina samtal, trots att hon ringt mig o tjatat om att ja ska följa med! fan jag blev förbannad...

2008-04-27 @ 22:22:12
URL: http://alyssas.blogg.se
Postat av: Filosofia

Grattis = )

2008-04-28 @ 19:27:35
URL: http://filosofiasblogg.blogg.se
Postat av: Fröken Wallenberg

Hmmm, alla dessa miner. Hur kommer din bröllopsbild att se ut? Kanske bäst att byta ut den här när det blir så dags ...

2008-05-13 @ 15:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0