Förmiddagsbio

Idag är lördag. Idag är min läxdag. Vilket betyder att jag gärna vad som helst förutom läxor.

jag lyckades lura med joel på bio. Efter att ha spanat igenom utbudet av filmer, bestämde vi oss för att se Vantage Point. Filmen blev utvald av den enkla andledningen att vi skrattade så vi fick kramp över handlingen i alla andra filmer.

ja men helt ärligt, lyssna på dessa:

"Drillbit Taylor - Ryan, Wade and Emmit  attend their first day at high school and they're pumped until they meet up with Filkins, a school bully who comes off like a little Hannibal Lecter."

"Prom Night - Donna's senior prom is supposed to be the best night of her life, one of magic, beauty, and love. Surrounded by her best friends, she should be safe from the horrors of her past."

"Nim's Island Anything can happen on Nim's Island, a magical place ruled by a young girl's imagination. It is an existence that mirrors that of her favorite literary character, Alex Rover - the world's greatest adventurer."


Vilken normal människa hör detta och blir sugen på film?

I alla fall... nu ska jag sluta spåra ur. Filmen handlade det ju om.
Den var faktiskt bra!
Inte fantastisk, men absolut inte dålig. En bra lördagsbiofilm. Annars är jag ju lite skeptisk till actionfilmer med politiska motiv, hehe. Men här fungerade det, jag satt lite på nålar genom hela filmen.

image218


Kommentarer
Postat av: joel

ta bort det om kommentarer i sista? nej nej nej.. det får allt vara kvar, annars kommer folk inte koppla, jag funderar på att köra det i varje inlägg hela dagen.. annars kommer det inte bli någon skillnad tror jag.. eller ja, kanske var tredje inlägg ;D

är det helt fel?

och haha.. perfekt inlägg.. skitkul det var ju exakt så det var.. jävla skitfilmer. hur kan dom gå runt, vem gör alla dessa meningslösheter?

2008-04-12 @ 08:13:00
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

okej, jag lämnar det som det är nu men slänger inte in några fler...

deal ;D

går arbetet bra? dags för mys snart?

2008-04-12 @ 08:28:01
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

härligt, funderar på att dra och handla lite mjölk och dra hem och käka grönsakssoppan snart... börjar bli hungrig.. sen får det bli lite träning...

ska du jobba hela kvällen?

2008-04-12 @ 09:15:08
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: t0tta

Aha, det förklarar saken.. Jag spelar inte, jag tävlar inte och jag öppnar inte min deklaration.

2008-04-12 @ 14:25:21
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: Jen

Man behöver ju inte ha en orsak till allt, jag vill bara inte känna migg billig och ja vill inte att alla ska tycka *Oj hon har bara fejk grejjer hon måste vara superfattig* nä men typ.. och sen är de ju kvalitén man är ute efter som tex äkta skinn osv.. men ja tror inte ja kommer ändra mig gällande den fågan :P

2008-04-12 @ 14:36:46
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Petra

Den ska jag se ikväll! =)

2008-04-12 @ 19:38:07
URL: http://iconfess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0