*applåder*

Först och främst.. deklarera på internet. Så jäääääävla smidigt va. Istället för att jag ska behöva krånga med post fram och tillbaka från svergie, kan jag bara knappa in några siffror via nätet. Vem som än kom på det borde få nobelpriset i smarthet.

För det andra. Jag får pengar tillbaka!! :D :D *mer applåder*
Hade helt förträngt att jag faktiskt jobbade i 6 månader under 2007.
Och nu får jag massa pengar tillbaka. Det är i sådana stunder jag älskar att betala skatt. När pengarna kommer tillbaka :)

Kommentarer
Postat av: Jen

Men de lät ju verkligen härligt :D

2008-04-11 @ 14:46:26
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: t0tta

Det var fasiken vad alla tjatar om deklarationen.. Jag har inte fått nån.. De vill inte ha med mig att göra.. Jag har väl en 10 000 i kvarskatt hos fogden redan, kan tänka.

Njäe.. Han var avvänjd då, och han såg helt enkelt ut så... =)

2008-04-11 @ 15:42:34
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0