Sommarlov? Jullov!

Idag är också en mycket trevlig dag för nu börjar mitt sommarlov! Eller jullov eller vad man nu vill kalla det. Lov är det i alla fall!!! Fram tills den 7 januari behöver jag inte bry min om vad klockan är eller när en anständig människa faktiskt borde gå upp. Jag och Joel har gjort en pakt om att varva dygnet minst en gång.

Detta firades såklart med en trerätters middag på Oscar's. Där fick vi så bra service att jag var på väg att fria till vår bartender. Goda drinkar varvades med stekar och chokladsouffle. Mumma!

På vägen hem vann jag över Joel i Starcraft höhö. Med lite fusk.

Nu ska jag bara göra massa ingenting! Ha det så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0