Ökenbilder

Sanddynerna vid Port Stephens var helt otroliga. Jag vill definitivt åka tillbaka någon gång och utforska dem mer. Att man kan gå från böljande grönska till oändliga vidder med bara sand i ett ögonblick fascinerar mig. Man kunde surfa ned för dem med hjälp av en sandboard, ekvatorländernas svar på snowboarden :) Det hanns inte med denna gång men nästa.. nästa gång vill jag.

Passar på att lägga upp lite bilder som jag tagit med nya kameran :) :)


image25

Det fanns grönska där det gränsade till havet

image26

Minipyramider

image27

De bilar som vågade sig på att köra fick minsann finna sig i att följa trafikreglerna

image28

Vissna trädstumpar. Tufft.

image29

Visst ser det öde ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0