Havet

Mitt sista bildkollage får handla om havet. Det var också otroligt vackert på ett sånt sätt som inte går att fånga på bild. Det är ett av mina mål som fotograf, att fånga havets storhet och skönhet på en bild.

Dessa bilder är tagna i Nelson Bay, Port Stephens. Här frodas delfinerna och stränderna är långgrunda. Det är helt surrealistiskt vackert.

image39

På jakt efter delfiner

image40

Då dyker plötsligt denna gullungen upp!

image42

Han simmade med oss en bit men blev kameraskygg

image43

Vi lekte i de stora vågorna

image44

Kommentarer
Postat av: Kandidat Dropp

Hej!

Hittade hit av en slump. Det är ljuvliga bilder på delfinen. Är lite avis på dig som är i australien. Jag har varit där på långsemester två gånger. Vilket underbart land. Hoppas du har en bra jul.

2007-12-25 @ 08:49:16
URL: http://kandidatdropp.blogg.se
Postat av: Kandidat Dropp

Såg att du hittat till min blogg. Som svar på frågan: läkare.

Jodu, den som la Australien så långt från Sverige kan inte ha varit riktigt klok!!!!
Vad gör du i Australien?

2007-12-25 @ 11:25:24
Postat av: Amanda

Det ser ut som att ni haft det underbart så här i jul :)
Här hemma såg det nästan precis likadant ut, faktiskt!
Väldigt snygg header du fått till också!
Familjen (främst mamma, antar jag) hälsar ;)

2007-12-25 @ 12:33:31
URL: http://flickanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0