Dagen efter firandet

God morgon Sverige. Här är det kväll och snart ska det bli en tv-kväll med biggest loser.

Är lite allmänt seg idag sedan gårdagen, men allt blev mycket lyckat. Definitivt den bästa årsdagen. Jag antar att faktumet att vi befinner oss i Sydney istället för Alingsås kan ha något med saken att göra.

Dagen inleddes med en fabulös frukost och redan då stod magen i fyra hörn så mätt var jag. Sedan gjorde jag mig vacker och vi drog till hotellet. Trots att klockan inte kan ha varit mer än 12 när vi kom dit var det lugnt att checka in. Gött mos.

Rummet var fantastiskt. Hotell är lite billigare här nere så vi kostade på oss deluxe rummet. Megasängen,  42" plasma tv, vattenfallsduch, hundra kuddar, tiptop AC och mycket mycket mer. Vi lade oss ned på sängen en stund och njöt över hur jävla bra vi är.

Sedan skulle vi gått på grekiskt men den var stängd. Tur var det nog för vi var fortfarande mätta från frullen så vi tog lite coctails istället. Och ja, kanske en liten mandarinmousse också!

Snart efter det blev det Gold Class bio! Det ni, där har vi lyx. Mumma.
Innan bion börjar får man vänta i loungen, ständigt uppassad om man vill. Väl inne i biosalongen är stolarna stora som fåtöljer och kan ställas in i alla lägen. Liggande om man så önskar. Jag kurar upp mig och väntar på alla läckerheter vi beställt in. Bland annat kylt vin och de gamla hederliga wedgies :)

Så här såg det ut

image45

Sedan blev det trerätters på hotellet, trots att jag vid det här laget var prooooppmätt. Vi tog med oss efterrätten upp på rummet där vi skålade med mer champagne och jordgubbar. Romantiskt värre. 

Innan vi nanna blev det utbyte av kärleksgåvor. Joel gav mig en kopia av det halsbandet jag hade på vår första dejt! Originalet hade tyvärr gått sönder och jag sörjde det ofta, men inte nu längre!!

image46

Innan jag somnade ringde jag för att gratta syrran på hennes 19 års dag - grattiiiiiiis skrek jag.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Är inte wedgie=kalsonggreppet?

2007-12-28 @ 12:03:57
URL: http://flickanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0