3 år

Idag är det tre år sedan Joel bjöd ut mig på dejt. Jag har nog aldrig varit på en riktig dejt innan det.
För pengarna han spelat av Stefan bjöd han mig på tågresa, restaurang och bio. Filmen var oceans 12 men jag minns inte ett smack från den. Jag hade väl viktigare saker att titta på.

Jag hade smitit från syrrans födelsedagskalas, för jag ville så gärna träffa honom.
När vi möttes blev det hej och kram, sedan bad han om ursäkt att ha kanske var lite disträ - hans familj saknades i tsunamin. Under dagens lopp ringde telefonen och varje gång meddelade de att de hittat någon familjemedlem vid liv.

Ingen av oss trodde att det skulle leda till det här.
Jag skulle till Australien.
Han skulle in i lumpen.
Vi hade bara lite kul tills dess.

Tänk så det kan bli. Man vet aldrig vart livet för en.

Nu ska jag ha den bästa årsdagen någonsin!!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis :D

2007-12-27 @ 10:18:46
URL: http://flickanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0