Fotomodellen Hanna?

Snubblar över en gammal bild på jobbet.
"Wow, vilken donna!" tänker jag och syftar på blondinen längst fram till höger.
Tills jag inser att det är jag.

Shit vad långt hår jag hade för ett år sedan.
Nu är det nog dags igen. Lejonmanen får växa ut.





Hittar också en annan väldigt rolig bild när jag fick vara fotomodell, i ett försök att få det skandinaviska hejarklacks-kitet att se coolt ut. Kan ni tänka er att den faktiskt låg i vår internet-shop? Och folk köpte prylarna? Och blev missnöjda när det inte följde med en söt liten blondin i paketet?


Kommentarer
Postat av: DD

hahahaha...va? ingår inte blondinen när man köper plasthjälmen? wtf? *besviken*



men jag blev ju så arg på H&M när dom hade en ursnygg pojke på reklambladet och det stod tvärs över honom med röda boktsäver: Ring och köp idag och HAN var inte till salut. Det var kläderna...jahaaaa...



;D



(kul att du gillade dig själv på bild iaf...brukar vara tvärt om för mig)



2008-09-17 @ 15:21:19
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja jädrar du vilken man! Och en annan funderar på att klippa av en bit. :-)

2008-09-18 @ 15:51:58
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0