Lägenhetsjakten trappas upp

Med en vecka kvar i Sverige tänker jag att nu, ja nu kanske det är dags att finna en lägenhet. Lägger hoppfullt ut en annons på hybel.no.





Det dröjer inte mer än 3 timmar innan en kille som heter Tomas ringer. Han och hans kompis undrar om jag vill flytta ihop med dem. Enda kruxet är att de inte har någonstans att bo, ännu. Men självklart! svarar jag. Och så snackar vi vidare, och vidare. Efter en halvtimma håller han på och missa bussen, men innan vi lägger på säger han:

"Vi ska starta ett kollektiv Hanna, det lovar jag. Det kommer inte bli svårt för oss att hitta en fin lägenhet, dessutom har vi tillräckligt med pengar att ordna med despositionen."


Det känns bra. Det känns mycket bra.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Sweeeeet! Du kanske inte är singel särskilt länge till hahaha! Med tanke på den fina bilden du la upp och att du blev uppringd av en kille ;) Jag säger bara LYCKA TILL! Kram

2008-09-24 @ 01:53:39
URL: http://chelli.blogg.se/usa
Postat av: Sara

De är så kul att du verkligen kommenterar tillbaka på ens egna blogg! Vad go du är! :D

2008-09-24 @ 08:54:28
URL: http://saraharjunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0