Sitter här och leker

Jag vet inte om det har framgått riktigt ännu men jag fullkomligt älskar Photoshop. Det är min hobby och jag kan sitta och leka med det hur länge som helst. Det absolut roligaste är extrem retouch.

Vad som är nästan lika kul är hur vissa människor ilsknar till över detta fenomen. Som att superstjärnor inte får använda sig av det för att folk får komplex!? oj voj. Snacka om att missförstå.
Det är inte fusk - det är konst.

Ingen skulle klaga på Da Vinci, trots att han förskönade Mona Lisa någon extremt, samt glömde att sätta dit hennes ögonbryn. (kolla själv..!)

Här kommer alltså kvällens alster. Modell som vanligt: mig själv. Man vill ju inte riskera att såra någon, alternativt framkalla komplex. Därför läggs även originalbilden upp. För spänningens skull tänker jag inte säga vilken som är vilken.











Kommentarer
Postat av: lyssie

jag föredrar hanna med fräknarna! avis fyfan va ja älskar ditt utseende =$ måste bara få det sagt (hoppas joel inte blir sotis) hahaha... kram!

2008-05-15 @ 14:41:34
URL: http://alyssas.blogg.se/
Postat av: Fröken Wallenberg





Men ... fräknar som är så charmigt! Ett tag var det så inne att sminköserna ritade dit fräknar på fotomodellerna. Du ska inte ringakta dina fräknar!

2008-05-17 @ 21:15:22
Postat av: Filosofia

Ps e kul att leka med, fast ibland görs det för mycket hos modeller osv =) fast jag gillar fräknar :P

2008-05-19 @ 20:40:08
URL: http://filosofiasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0