Dagen i bilder




Klockan 11.06 låg jag fortfarande och latade mig i sängen. Som ni kan se är jag ganska fast besluten om att inte gå upp inom en snar framtid.




Väl uppe försöker jag ta gottgöra all lathet med ett gympass.
Jag kände mig himla stark idag.



Kom faktiskt ihåg att ta min sista dos på Kolera-vaccinet.
50 dollar för ett glas vatten. Dyraste drinken någonsin!



Sedan blev det livat. Då var det resaurangbesök med väl utvalda delar av gamla klassen. Läraren Tori (till vänster i bild) var galet pinsam när hon krävde att få provsmaka maten innan hon beställde. Hon ville ju inte riskera att beställa något äckligt. Smart hon är, denna där.

Vi spenderade 30 minuter med att äta under tystnad, och sedan ytterligare 30 minuter med att lösa vem som ska betala vad på notan. Som ni ser fick personalen komma och hjälpa till. Det hela slutande ändå med att vi saknade 50 dollar.


Resten av kvällen tillbringades i sällskap med dessa gansters.
Over and out.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Verkar ju som att du fick en jättebra dag! Vilken rolig ide att göra ett inlägg där bilderna fick tala för sig själva!

och angående sex eskapaderna.. kanske beror på det här alfa-hane syndromet där ju hårdare och tuffare man e desto bättre? jag vet inte, men för min egen del så innebär säkert sex inte att jag har hjälm på mig..

2008-05-22 @ 16:38:45
URL: http://sandraofsweden.blogg.se/
Postat av: Irené

Hehe...

Jag återkommer med det snart ;)



Ha det så gott så länge!

2008-05-23 @ 12:46:16
URL: http://darknessa.blogg.se/
Postat av: Agge

Haha, klockan 11.06 ska man sova. Jag sover till tolv halv ett typ varje dag. Iofs känner man sig sådär lagomt efterbliven då.



Pinsam lärare ja, och vad hände med att splitta notan rakt av? Australien-människor kanske inte gör sånt?

2008-05-23 @ 14:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0