Ah ljuva minnen..

Idag är jag faktiskt uppe med tuppen för jag måste till skolan och lämna in ett sista projekt. Japp, ni läste rätt, jag har tagit examen men likt förbannat släpper de inte taget. Nu ska jag lämna in flash-hemsidan, göra en backup på allt mitt arbete och sedan behöver jag förhoppningsvis aldrig komma tillbaka dit igen! (förutom när jag ska hämta mitt diplom då...)

Som en påminnelse för mig själv att jag faktiskt inte går i skolan längre slänger jag upp vår avslutningsbild, taget av den underbara fotografen Joel.




Andrei, Lukas, Luke, Greg, Lex, Jung Min, Läraren Tori, Vera, Petra, Liu Yi, Jag, Priyanka, Diana, Michelle, Läraren Tamara och Herman.

Kommentarer
Postat av: lysspyss

jaaaa.. det e fullt drag här i skåne! haha.. vi får ta o festa som fan ( ; askul!! plus det e festivaler överallt i juliiiii... PUSS på dejj .. GARTTIS för din examen! fyfan vad du e braaaaaaa!!

2008-05-15 @ 10:25:57
URL: http://alyssas.blogg.se/
Postat av: lysspyss

GRATTIS* menar jag.... execuse my spelling. hihi..

2008-05-15 @ 10:26:35
URL: http://alyssas.blogg.se/
Postat av: Fröken Wallenberg

grattis.

Nu ställer jag en ovidkommande fråga: Vad har Og-che pluggat?

2008-05-17 @ 21:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0