ups and downs

Idag har varit rena karusellen. Jag har växlat mellan alla känslor i hela spektrumet men är på det hela ganska nöjd. Efter bokaffären gick vi tillbak till skolan för att göra klart bokslutsrapporten. Mitt i får jag ett samtal från Surfcamp om att jag fick en plats där (mer om detta senare) och insåg på plötsligt att jag var tvungen att lämna in allt idag.

Stress. När jag dessutom inser att det är poledancing kl kvar ti sju och jag definitivt inte vill missa denna veckan (var ju sjuk de två förra) blir det ännu mer stress. När skrivaren bestämmer sig för att inte fungera börjar jag nästan gråta. Vi snackar stress i megaformat. Stress som gör att händerna skakar och svettas om vartannat och hjärtat skuttar all världens väg. Jag var så uppumpad att jag helt glömde av att äta.

Men samtidigt har det varit många glada skratt under dagens gång. Det börjar äntligen kännas att vi är en klass och vi kan skratta åt saker tillsammans. Synd bara att vi skiljs åt om två månader. Jag pratade mycket med Priyanka och vi skämtade en hel del. En gång utbrister hon:

"I wish I had your confidence."
Va? jag visste inte ens att jag hade det. Men det var kul att höra.

Sedan pratar vi lite med Jill för vi har inte sett henne på flera månader. Då böjer hon sig fram och säger:

"You know Hanna, I almost didn't recognise your at first. Have you been working out? You look better than ever. You look great."
Varvid jag blir förstummad och flinar lyckligt.

En snubbe i parallelklassen försökte nog ragga på mig. Jag är inte riktigt säker för det hela var väldigt osmidigt gjort. Efter att ha följt efter mig i nån timma säger han:

"I think your work looks great. You're the best one in our class"
hahaha han har inte sett nåt av det jag gjort! Vilken lurig jävel.

Kommentarer
Postat av: joel

han ska vi nog ta hand om när du är borta.... var så säker....

hmmm

2008-03-06 @ 10:36:26
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0