Knivig situation

Idag fick jag slutligen betalt för allt rövslickeri jag ägnat mig åt.
I flera månder har jag varit lärarna till lags och äntligen är de snälla tillbaka.


Tori kommer upp till mig med en lapp. På den står det att min arbete var superbra, verkligen jättefint, och förtjänar ett MVG. Om jag får det på arbetet får jag MVG i hela kursen. Viktigt alltså. Tyvärr var jag så stressad vid inlämning att jag glömde bifoga min av läraren godkända skiss, som visar hur jag kom på designen. Utan bevis på att designen är min kan jag inte få mer än VG.

Helvete.

Tori viskar dock att hon vet hur duktig jag är och kan tänka sig att göra ett undantag. Om jag hittar skissen och lämnar in den i morgon, är det som att bludern aldrig ägt rum. Jag får mitt älskade betyg och alla är nöja och glada.
... Ett problem dock.... Jag vet inte var den är. Den är borta, försvunnen, puts väck.

Helvete!

Kommentarer
Postat av: t0tta

Göra ny skiss?

2008-03-18 @ 12:39:16
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0