Fotomodellen Hanna

Nu är det lite av en kändis som skriver den här bloggen.
Jag har fått smaka berömmelsens sötma och giftiga sug.

Idag kom en fotograf till skolan. Läraren ber oss att i alla fall låtsas jobba medan snubben tar kort. Det är lättare sagt en gjort så vi satte igång och låtsasjobbade som bara den. Inom loppet av bara några sekunder såg fotografen mitt vackra ansikte, och bad mig stiga upp framför hela klassen så han kunde ta mer kort på mig. Jag kråmade mig utan dess like för blixtarna, men precis när jag började fatta tycke för hela proceduren, tackar han för sig och skyndar vidare.

Ack, så snabbt var dagarna i rampljuset borta. Jag betvivlar att jag ens kommer få se alstren när de är färdiga. Jag tittar tillbaka på min karriär som fotomodell och ler.

Kommentarer
Postat av: t0tta

Jo.. Lite som fotona till Amelia.. Hon tog massor, men jag har bara sett två *suck*

Ja, det hade varit kul att få det jobbet faktiskt.

2008-03-05 @ 07:36:34
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: joel

för mig är du alltid en fotomodell ;)

aaaaaw

2008-03-05 @ 11:52:46
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0