DreamHack presentation

Ni är nog lika trötta på DreamHack som jag är vid det här laget.
I tre veckor har jag jobbat med det och idag var det äntligen presentation.


Vi fick även tillbaka de två första delmomenten och jag fick till min förvåning MVG- på båda. Vilket betyder att om jag kan ro iland i alla fall ytterligare ett delmoment borde jag får MVG på hela kursen. Perfektionist som jag är finns det ju inget annat mål.

Därför lades det ned lite extra krut och jag spurtade in i mål. Tekniken fortsatte även idag att runka balle, jag visste inte att det ens var möjligt att krånga så mycket. Jag ville vara energisk och positiv under mitt tal, men är rädd att jag gick till överdrift och snuddade vid teletubbies på uppåttjack.

Lyckligvis finns inget bevis av detta kvar, det lever endast i minnet. Vad som däremot finns är två små filmer jag gjort. Råmaterialt är skamlöst stulet från YouTube, för jag har ju inte själv deltagit på DreamHack. Ännu.













Nu lovar jag att sluta tjata om detta.
Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: t0tta

får titta på YT sen.. Av någon anledning hackar det irriterande mycket, när man försöker se YT-filmer här...

2008-03-28 @ 16:34:48
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: t0tta

Det går inte att kommentera inlägget om Alfapet.. Skumt...

Min kommentar till det, skulle i.a.f vara:

Go Hanna! Go Hanna! Go! Go! Go Hanna! *dansar en sån där amerikansk dans*

2008-03-29 @ 20:19:52
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: u.

gör som T0tta, fast mitt råd är: spela på svenska så har du iaf genast eliminerat en av motspelarna. å joel tar du väl i ett nafs?

go go go!

2008-04-01 @ 19:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0