Läxor!

Som alltid när jag gör läxor går proceduren till på samma sätt:

  • Jag kommer på viktigare saker
  • Städar rummet
  • Orkar inte städa, beslutar mig för att göra läxor
  • Gör lite namnam för att motivera mig
  • Surfar lite
  • Blir arg på mig själv
  • Surfar lite till ändå
  • Tar fram läxor
  • Velar ut i köket lite
  • Funderar på att läsa bok
  • Skäller på mig själv
  • Sätter mig ned, gör läxorna och blir klar på 5 minuter!!
Idag var det dessutom roliga saker. Designa mitt eget visitkort, det är lajbans det. Vi skulle göra minst 3 förslag, men jag blev så fast att det i slutändan blev 13!

Nu ska vi se vad Joel säger om dem.
Och i morgon får Tamara säga sitt. Jag har en stark känsla av att hon kommer dissa min favorit. Så blir det alltid :) Men jag gillar henne ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0