Deadline

Hej alla läsare.
Nu har det varit mycket på senaste tid.

Haft många korta stora projekt i skolan och på grund av den intelligenta dubbelbokningen jag skrev om tidigare, inte väldigt mycket arbetstimmar. Har suttit hela kvällen måndags, hela kvällen igår och hela dagen idag för att få klart min rapport om tryckeriet, och nu.. fem över elva på kvällen blev den färdig.

Gott om tid ju. Deadline är inte förrän 8.30 imorgon bitti. Vad bra jag är på att planera! hehe.

Men det är sådana här stunder jag älskar med mediayrkena. Det är svettigt, press, stress. Jag gnäller antagligen en hel del. Men så blir det klart. Jag kan luta mig tillbaka, spana in mitt verk och känna tillfredsställelse.
Jag gjorde det! Jag har ett fint arbete här framför mig som bevis på alla timmar jag lade ner.

Här kommer en litet smakprov
(Obs, miniatyr. Klicka på den för större bild. Om ni inte fattade det)



Såg just att jag lade in mig 100:e bild. Det förtjänar att uppmärksammas
*applåder*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0