Sakna v3.0

Eftersom jag just drabbades av en sån häftig hemlängtan att jag nästan tappade andan, kommer här en liten hyllning till vad jag saknar från Svea Rike.

  • Kebabsås, kebabsås, kebabsås..
  • Mamma, Pappa, Sofia, Jesper, Emma, Meijer etc.. miss you
  • Lukten i barrskog
  • Åka skidor (i vilken snö? jag vet)
  • Ljusa kvällar vid grillen
  • Mörka kvällar vid brasan
  • Riktig potatis
  • Mitt Alingsås
  • Mjölkprodukter
  • Korv
  • Ost + Osthyvel
  • Prata svenska
  • Reklamfri TV
  • Min frisör
  • Frostiga morgonpromenader
  • Högertrafik
Nu tycker jag att alla ni som läser njuter lite extra av detta ikväll. För min skull.

Kommentarer
Postat av: t0tta

Huh?+ Har de inte korv, ost, mjölkprodukter, osthyvel eller riktig potatis där?
Jag som alltid har trott att de var civilicerade.
*dricker ett glas låglaktosmjölk bara för dig* SKÅL!

Svar: Njä, inget av det faktiskt.. Tror det är så enkelt att han antingen var full eller hade nån form av tillfällig sinnesförvirring *S* Men bestämmanderätten är MIN och han får inte tillbaka den *skratt*..

2008-02-18 @ 15:18:11
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0