läran som synfel

Dagen gick i luddets tecken. Har numer linsförbud eftersom de är bovarna i dramat. 
Låg mestadels och gömde huvudet under en kudde eftersom solljuset gör det hela ännu värre. Lyckades slumra till både en och två gånger där jag gömde mig i min lilla håla.

Ju mörkare det blev desto gladare blev jag, och vi lyckades faktiskt gå ut och käka på mitt favorithak. Thaimat! Det är nog enda gången i mitt liv jag faktiskt kan gå in och säga "det vanliga" eller "en Hanna special". Ball.

För att illustrera för alla er med perfekt syn hur det känns att för evigt vara bunden till låtsas-ögon kommer här ett mycket pedagogiskt exempel:


Så här ser världen ut vanligtvis 

image110



Så här ser världen ut för mig

image111





Kommentarer
Postat av: t0tta

Jo, men här är ju ingen snö alls.. Bara en massa storm, dimma och ösregn.. Inga kul bilder alls, blir det.

2008-02-01 @ 16:13:56
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0