Vad pysslar de med inne på toa?

Var just och hälsade på inne hos damernas på skolan.
Detta är något man helst undviker i det längsta om det finns möjlighet.

Jag kan inte låta bli att undra vad de håller på med där inne, för visst är det bara tjejer som går in på damernas? Varför, o varför är det i så fall ALLTID kiss på sitsen? Gula små droppar förgyller toalettsisten där normala människor hade suttit.

Övar de på att stå upp? Är alla tjejer på skolan egentligen transexuella?
Jag antar att de är ytterst usla på att huka sig över ringen. Förstår de inte att det bara är äckligt att hålla på så? Om de nu är så rädda för att nudda toaletten, lägg papper då. Så svårt är det inte. Egoistiska jävlar.

Så varje gång jag tvingas besöka damernas i skolan inleder jag besöket med att torka bort någon annan kiss. Yay. Jag älskar kulturkrockar.

Kommentarer
Postat av: Louise

Usch det är så jävla vidrigt! Och om de nu kissar på ringen så kan de väl själva torka upp sitt eget jävla kiss!
De torkar ju sig själv i röven, så varför inte torka ringen efter sig? Usch nä.. Vissa människor är bara äckliga!

2008-04-02 @ 08:34:48
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0