Dagens väder

image220

Hmmm...
Inte bara Sverige som har april-väder =P

Kommentarer
Postat av: Linn

alltså, hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ASG.

ASG

ASG.

Jag vet att det är sjukt tönitigt att skriva ASG. Men vafan, du skriver ju roligare kommentarer än vad jag skriver inlägg:P hahahahahahaha.

Ja det är sant det där att det kan gå i baklås, jag var nära att hamna i den situationen en dag, henk svor på att han inte behövde mitt sex och vi slog vad tusen kr att han inte skulle klara sig utan sex i tre månader. Fan tänkte jag och gav upp. Men jag fick honom som tur var att inse själv hur dum han var så jag slapp betala:P

Nu ska jag ut och jaga skunk!

2008-04-13 @ 13:01:36
URL: http://unstylisch.blogg.se
Postat av: t0tta

Jo, det är ju det slutet jag vill ha på den också.. Men nänänä... Nu går han tillbaka till första gången han träffar flickan allt handlar om, och säger till henne "Jag hatar dig och om du kommer i närheten av mig och min familj, så dödar jag dig", vilket resulterar i att hon flyttar med sin mamma, aldrig lär känna grabben och allt är frid och fröjd. Det sista man ser, är att de som vuxna, passerar varandra på stan, båda stannar upp och reagerar, sen går båda vidare åt vars ett håll...

Den har alltså förvandlats till en skitfilm.

2008-04-13 @ 16:32:47
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0