Från oss alla till er alla

Jag önskar er en riktigt god jul! För det har jag faktiskt haft. 
Var lite orolig igår att det inte skulle kännas som jul, det är så mycket som är knas liksom. Men Joels föräldrar kom förbi och festade loss på vårt absolut sillfria julbord och det var smaksens!! mumma mumma mums mums.

Kan definitivt se mig själv värd för ett Julbord någon mer kväll.

Vi åt och åt och åt. Tog en promenad för att få plats med mer mat och sedan åt vi lite till. Jag lagade risgrynsgröt och ris a la malta för första gången och det blev super. Potatisgratängen blev extra krämig och Joels köttbullar fenomenala. Vissa saker som man tar för givet hemma var det lite mer krångel att få fram, så det blev till att göra egen rödbetssallad :) Men den var extra god.

Det blev en mini-paketöppning också. Vi sa inga stora julklappar i år, istället gör vi lite fler resor tillsammans. Men jag fick ändå en finfin bok som heter "how to cheat in photoshop CS3" :D :D :D yay. Ville ha den. Här ska det retuscheras!

Tack alla för era julhälsningar. Jag älskar er.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0