Nej jag har inte trillat av pinn

Men gårdagen innebar vissa problem med att skriva då jag hade träningsvärk i VARENDA muskel min kropp någonsin använt. Tog det lite lugnt, åt ofösämt mycket choklad, terroriserade min hjärna med Gossip Girl och hoppades på en akut förbättring tills idag.

Ack så fel jag hade.

Har nu svårt att gå, andas eller andra livviktiga funktioner på grund av strejkande muskler. Men till jobbet kom jag i alla fall! Nu består problemet mest i att komma härifrån...

Hur som haver, ska givetvis dela med mig av mina bragder!
Skåda det fina diplomet jag fick!!




Såååå värt allt slit. Se så fint det är!? Grönt är skönt.

Kommentarer
Postat av: ullisar

jeez! det var bra skuttat! själv hade jag inte klarat milen under två timmar. minst!

2009-09-29 @ 22:59:10
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0