Victory

Hamnade på helt fel fot med en kund för dryga månaden sedan. Av olika anledningar blev han fly förbannad, och gjorde mitt liv ganska surt under ett par dagar. Han skällde, hotade och förolämpade, och jag gjorde mitt allra bästa för att bemöta honom professionellt.

Alla dumma kommentarer fick lämpligt svar.
Alla krav bemöttes.
Alla förolämpningar ignorerades.
Alltid försöka le när jag ringer upp.
Alltid ett "ha det bra" när vi lade på.


Jäklar i min låda vad det var svårt, men här kämpade jag verkligen. Och under en månad har vårat förhållande gradvis förändrats till det bättre, tills det att han idag lägger kommentaren:

"Vet du Hanna, jag tycker om dig mer och mer för varje gång vi pratar. Nu har jag lärt mig att lita på din kompetens."

Trägen vinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0