Sentimental på ålderns kvist

Alltså jag vet att det är lite corny och så men... att vara här nere har fått mig att inse hur jävla mycket jag uppskattar de vännerna jag har. Både hemma i Norge och hemma i Sverige. Det är pärlor bland svinen och jag kunde inte vara mer tacksam för att de finns.

Kanske man inte ses så ofta. Kanske man hörs väldigt sällan. Det spelar ingen roll. Jag vet att när det väl gäller finns det alltid någon för mig.

Alla mina vänner och bekanta som läser bloggen.
Jag älskar fan er.

Nu kanske jag är litegrann småbrusad, och lite sentimental såhär i slutet av resan när hemlängtan blomstrar, men det gör det inte mindre sant. Att hitta en sann vänn, det är värt mer än guld. Och jag har så många.

Kärlek folket.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: ullisar

tror vi kan skylla på berusning men inte tüsan är det okej att du börjar stava på norska hörru!

:)

2009-07-24 @ 19:04:08
URL: http://ullrika.se
Postat av: Sis

Jag har läst din magalufinlägg. Och det är bra att du gjort resan så du vet vad du inte ska göra igen i framtiden. du har svårt att se denna fylla, och behöva se "alla 18-åringar". tjejen, du har valt fel yrke, fel plats.

Satsa på lärare istället.

ha det!

2009-07-26 @ 22:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0