Jo jag lever!

Det blev ingen flygkrash...
Men det var faktiskt inte långt ifrån!

Min efterlängtade hemresa blev något i monsterklass och tog hela 27 timmar. Det involverade ytterligare ett trasigt plan och massvis med försvunna resväskor. Kort sagt - Don't fly Norwegian!

Har legat i koma sedan dess. Har svaga minnesbilder om att jag faktiskt lyckades kravla mig till jobbet både i går och idag, men allt är väldigt luddigt.

Jag är nämligen hög på morfin.

Visade sig att jag hade gått och dragit på mig en akut Bronkit, vilket är ungefär lika läskligt som det låter. Så jag har fått dundermedicin. Ungefär som bamses dunderhonung!



När jag är sådär sexig och hostar så att slemmet flyger, tar man en liten hutt och sedan blir resten av dagen kanon! Lite dimmig kanske. Eller väldigt mycket dimmig. Jag somnar lite här och var faktiskt. På jobbet, på spårvagnen, på restaurangen, på gatan... Ibland har jag tur och somnar i min säng. Ibland somnar jag någon annanstans men vaknar i min säng... det kallar jag semi-tur.

Kommentarer
Postat av: Lina

Krya på dig! Blev lite orolig att du inte hade kommit tillbaka alls där ett tag :) Det var tyst så länge.

2009-07-28 @ 22:00:01
URL: http://dengamlas.blogg.se/
Postat av: Nergfol

Passa dig för att somna i tunnelbanan... Jag vet hur det är! ---> http://nergfol.blogg.se/2009/february/utkast-t-banan-suger.html

2009-07-29 @ 19:20:21
URL: http://nergfol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0