Ingen flygkrash

Jag lever och har hälsan. Vi är framkomna på Magaluf efter en spännande resa.

Kommunikationerna mellan Oslo och Arlanda var under all kritik, så det blev helt enkelt tåg och buss för min del. Således var den en ganska sliten Hanna som ankom till gate 64 på Arlanda 5 timmar innan avgång. Men det roliga tar inte slut här, det har inte ens börjat.

Boardingen tar som vanligt extra lång tid, eftersom det flygplanet vi egentligen skulle åkt med var tvugen att åka in på reparation. Alla platser i planet var huller om buller och det blev lite gnäll och tandagnisslan. Väl på plats dröjer det en dryg timma innan kaptenen generat måste ropa ut att även detta planet visst var sönder och vi får boarda ett nytt.



Linn i klassisk väntar-pose


Sagt och gjort, här är det massor med väntan, ångest, ilska och otålighet. Vi kommer ombord på tredje planet och här är det kaos med plaseringarna. Protester, kompromisser, hot, förplämningar och annat otrevligt som jag inte har idare lust att dyka in i här.

Tredje gången gillt och vi kommer iväg. Planet tar oss i rekordfart till Mallorca.
Och här är jag nu.

Kommentarer
Postat av: ullrika

göttaste mos! en rörig början bådar för lysande fortsättning!

2009-07-06 @ 21:16:35
URL: http://ullrika.se
Postat av: helena

åååå så avundsjuk!!!!!! jag och mirre kommer första augusti då ses vi på beach cluben ;) HA SÅ JÄVLA KUL

2009-07-07 @ 02:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0