Ett litet mirakel

Kan ni tänka er!
Jag pratade just med en av de trevligaste kvinnorna jag någonsin stött på.
Och av alla ställen var hon lokaliserad på CSN's telefonsupport!

Hon lyckades med konststycket att vara såpass trevlig att jag knappt kan med att hata CSN för deras mongolida byråkrati, otydliga regler och nedlåtande attityd. Då förstår ni att hon var tillmötesgående. Då kanske ni får lite, lite mer perspektiv på precis hur otroligt glad hon var.

Så här sitter jag med en räkning på ungefär 10 laxar mer än jag själv menar är rimligt, men kommer likväl vara ladlydig medborgare och betala den utan att överklaga fler gånger.

Och hon har antagligen absolut ingen aning om hur viktigt hon just var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0