Självcensur

Aktiviteten i bloggen har på sistone varit ganska låg. Jag har lyckats lokalisera två ganska avgörande faktorer för min frånvaro:

1. Total avsaknad av internet hemma. Ganska vesentligt egentligen.
2. En plötslig självcensur har dykt upp på grund av en ovanlig och ganska märklig prestationsångest.


Punkt nummer ett är lyckligvis åtgärdat, då jag sedan igår är en lycklig ägare av ett helt lagligt internet abonnemang, för första gången på två år.

Punkt nummer två är dock lite mer intressant. I min blogg, min dagbok, min ventil och min källa för onödigt trams och svammel, har jag utvecklat krav på innehållet. Som att det måste vara relevant. Eller kanske roligt. Eller viktigt. Eller i alla fall vara grammatiskt korrekt.

Men nu har äntligen insikten kommit som en skänk från ovan. Detta är ju egentligen rent trams. Klart jag ska skriva ned minsta lilla idé mitt blonda huvud lyckas klämma fram. Klart jag ska ha en kanal där jag kan vara mig själv. Klart som fan att jag ska skriva en hel hög med skit, om det är vad som finns i mina tankar för tillfället.

Förbered er på ett ordbajseri utan dess like.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag väntar med spänning! Blir du i Oschlo över påsk, full som en kastrull?

2009-04-03 @ 16:33:56
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: JK.

men det är ordbajseriet &tankarna &vem du råkade hångla upp i helgen som är roligt att läsa JU! :)

2009-04-03 @ 20:24:44
URL: http://jescia.blogspot.com
Postat av: Nergfol

Tja du! Lirade poker ikväll. Glömde dock bjuda dig...Sorry!! Skickade ett sms, men jag verkar inte få fram dom till dig av nån anledning...

Kom dock på att man kanske ska skriva 0047 före numret. Har inte vant mig att jag är i Sverige än!;)

Blogga mer!! Vad händer i Norge??

2009-04-05 @ 00:51:37
URL: http://nergfol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0