Hälsoveckan fas 2

Jag mår så himla bra just nu att min hälsovecka automatiskt utökas. (I alla fall tills jag lämnar Sverige, sedan blir det nog ett par veckor med organiserat kaos.) Det är som att min kropp har vaknat till liv, som om nerverna i armar och ben spritter lite extra. Istället för höst-depp och förkylning är jag pigg och fräsh.

Önskelista för denna vecka:
5 timmar träning, trots att jag jobbar helg.
Ännu mer hemlagad mat
Få tid till att måla tavlan jag har i huvudet
Åtminstone en kväll då jag lägger mig innan 21.00
2 kvällar socialt umgänge
2 kvällar för mig själv

Läste till min glädje att jag lyckats inspirera några läsare!
Härligt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att höra att någons hälsovecka går finfint. Jag hejar på dig, och du borde få en stor chokladmedalj för att du lyckas!

2008-09-16 @ 13:03:35
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0