Myggor och Elefanter

Var och mötte upp Sofia på flygplatsen. Känns som vi aldrig var ifrån varanda.
Cool det där, med syskon.

På vägen hem piper Sofia till, och jag tittar ut. Där ser vi en livs levande elefant, som strosar längs med gatan. Den stannar till ibland och äter lite löv, medans bilarna så vackert får vänta.

Förresten så fungerar inte min jag-ska-inte-bli-myggbiten-för-jag-vill-inte-käka-malaria-tabletter taktik särskilt bra. Fick 6 bett redan innan kl tio, då jag endast besökt flygplatsen samt hotellet. Ska nu prova det starkaste myggmedlet. Hellre eksem än Malaria. Tror jag.

Kommentarer
Postat av: lysspyss

aaa visst e det asbra med syskon ;D man känner aldrig att man varit ifrån varandra. och man kan umgås i flera timmar utan o säga nåt ;D haha.. hoppas du har det bra!! pussss

2008-05-29 @ 11:23:05
URL: http://alyssas.blogg.se/
Postat av: Agge

Åh lyckliga du som får vara i Thailand! Jag önskade mig samma sak i födelsedagspresent, men ingen vill sitta så länge på ett flyg med feta mig.



Och jag lider verkligen med dig och det där hemska att försöka bestämma vad som betyder mest för en och såldees får följe med hem på de där 20 kilona. Detär hemskt!



Hoppes du och Joel klarar er utan varann, och att han inte lägger tills sig med några fula ovanor utan dig ;)

2008-05-29 @ 13:29:03
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: joel

coolt babyloo... verkar som om sofia var bra för dig...



16 dagar till sverige..



Snart kan vi börja räkna ner från tio ;D



Såg man pungen på elefanten?



puss

2008-05-30 @ 01:25:30
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0