Äggmysteriet är löst

De senaste månadernas kamp mot spruckna ägg fick hastigt en upplösning häromdagen. När jag mycket försiktigt lade ner äggen i vattnet såg jag till min fasa att de redan var spruckna! Jag bytte hastigt ut dem och insåg så att alla äggen i HELA paketet var spruckna!!!

Jävla Coles Skit Ägg.

De skriver organic på så blir man lurad och tror att det är bra kvalitet, men det är bara bajs ändå. Det låga priset borde ha varnat mig. Från och med nu har jag bytt sort och de spricker inte längre! YAY.

Segern går till Hanna.

Kommentarer
Postat av: celine

hej
det var ett roligt inlägg jag skrattade mycket men du har ju rätt ibland köper man dåliga ägg och blir galen
kommer att besöka regelbundet eftersom du är såå livlig och rolig
kram

2008-01-23 @ 23:22:02
URL: http://crazyfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0