Sött Skolarbete

Ju längre utbildningen lider, desto roligare blir projekten. Vi har nu avverkat logos, hemsidor och broschyrer
 i en rasande fart. Nästa projekt är en söt historia.

Själva uppdraget handlar egentligen om att lära sig packetering, men det intressanta i det här fallet är vad vi ska förpacka. Choklad. Söt, ljuvlig choklad i alla dess former.

Vi måste ta kort, produktprover, hitta på nya koncept och märken. Allt jag kan tänka på är choklad, allt jag pratar om är choklad. Är det då så konstigt att jag vill köpa 30 kilo milkyway och trycka i mig innan dagen är slut?!


image119

Kommentarer
Postat av: joel

ja, choklad är ju inte ens gott.... jaja, nu var jag tråkig, jag slår mig själv i fejset :)

2008-02-11 @ 09:10:00
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: t0tta

Hahaha, tack för den ja.. Jag sitter en hel mil från närmaste affär *skratt*

Njä.. Själv drar jag mig för att ens lämna Skåne, för jag vet att inom tre dagar, har jag hemlängtan.

Men faktiskt.. Om allt nu går som det ska, (peppar, peppar) så ska jag och B bila ner till Rom i Augusti.. Och det ser jag faktiskt fram emot, väldigt mycket... Gissa om jag ska ta triljoner foton *S*

2008-02-11 @ 10:44:44
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0