Dagens Outfit?

Vi härjar runt i göteborg och springer på en brud. Något hos henne får oss att stanna till, något i hennes outfit fångar vår uppmärksamhet. Vad är det hon har runt halsen? Är det en boa? Är det en scarf? Nej - det är en livs levande råtta.





Jag är väldigt nyfiken på hur resonemanget gick.

Jag ska ut och leva livet på kulturkalaset, vad är kulturellt? Jag tar på mig den här fula scarfen, och sedan får min tama råtta sitta på axeln, för att ta bort fokus på scarfen. Hmm.. är det verkligen bra att ta med mitt älskade husdjur när en miljon fulla ungdomar kommer skrika och vilja tafsa på den? Joo.. ja, det är bara bra för råttan. Dessutom blir jag ju unik.

Kommentarer
Postat av: EgoElin

Attans att jag har gett bort min kanin-victor te bättre behövande. Jag hade lätt följt trenden annars..hm.

2008-08-17 @ 18:15:25
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0